Slide 1
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Image is not available

lead

A A A

🌺۲۷ اردیبهشت‌🌺 ماه روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی جامعه، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم.

 

در عصر ارتباطات که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان است. تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، با اتخاذ یک استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سر منزل مقصود برساند.
روابط عمومی کارآمد نیز در سازمان هایی شکل می گیرد که مدیران ارشد سازمان، روابط عمومی را به عنوان یک نهاد تخصصی تاثیرگذار و بازوی قدرتمند سازمان در شکل دهی افکار عمومی و حافظ جایگاه ذهنی و عاطفی برند در جامعه قلمداد نمایند.     
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به همکاران گرامی و تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه تمامی مدیران و مسولین روابط عمومی مدیریت شهری اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزونشان را خواستارم.

کردلو - روابط عمومی شهرداری مشکین دشت

fanohonar1

 

loading...

مجموعه ی قوانین شهرداری

اخبار

loading...
Edinburgh
Discover more
awesome places
Rome
Explore the world
Discover more
awesome places
Osaka
Explore the world
Discover more
awesome places