banner

Save

Save

A A A

به گزارش پايگاه اطلاع رساني و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ ظهر روز گذشت ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ و در آستانه روز شهردار، مهندس کاشفی فرماندار شهرستان فردیس به همراه معاونین سیاسی، امنیتی و برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مشکین دشت با دکتر سلگی شهردار مشکین دشت دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار مهندس کاشفی فرماندار شهرستان فردیس ضمن گرامیداشت یاد شهردار شهید مهدی باکری و تبریک روز شهردار، از زحمات و تلاش‌های شهردار و مجموعه مدیریت شهری مشکین دشت تقدیر کرد، در این دیدار به موضوعات و ظرفیت‌های توسعه شهر، موانع پیش روی مدیریت شهری و همچنین تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، وحدت و همدلی میان مدیران و خدمت رسانی به شهروندان در این شهر پرداخته شد.
در پایان دکتر سلگی شهردار مشکین دشت نیز در این نشست صمیمی با تشریح برخی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای طرح استقبال از بهار و پروژه های عمرانی پرداخت و از حضور فرماندار و هیئت همراه ایشان تشکر و قدردانی نمود.
شایان ذکر است پس از این دیدار مهندس کاشفی به همراه شهردار، رئیس شورای اسلامی، بخشدار مشکین دشت و معاون فنی عمرانی شهرداری از برخی پروژهای عمرانی و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

siasi1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...