به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ اولین جلسه کمیته تخصیص اعتبار جاری و عمرانی شهرداری مشکین دشت امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه با موضوع بررسی تخصیص بودجه اعتبارات پروژه های عمرانی در سال جدید با حضور مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت، مهندس مولایی اصل معاون شهردار، اسماعیل پور مدیر اداره امور مالی، ایزدی مسئول درآمد، مهندس لشگری معاون فنی و عمرانی ، شهبازی دبیر و مسئول خزانه داری شهرداری و شاملو مدیر عامل شرکت راه گزین داده محاسب برگزار شد.
در این جلسه شهردار مشکین دشت ضمن بیان اینکه مدیریت شهری مشکین دشت پیشرو در اجرای این دستور العمل در استان البرز می باشد با ارائه راهکارهای لازم در جهت تسریع پیشبرد پروژه های عمرانی گفت: هدف اصلی این کمیته، نظارت دقیق بر هزینه کرد شهرداری و اعطای اعتبارات مشخص بر مبنای بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ میباشد که یکی از فواید تشکیل این کمیته نظارت بر روند مالی شهرداری و نیز تخطی نکردن از بودجه مصوب سالانه است.
وی در ادامه بیان داشت: در این جلسه روند درآمد مدیریت شهری بررسی و بر اساس درآمد محقق شده، هزینه ها در دو قسمت جاری و عمرانی بررسی و تخصیص داده خواهد شد.
مهندس صفرخانلو در پایان افزود ، تشکیل کمیته تخصیص اعتبار را یکی از اقدامات مهم راهبردی شهرداری مشکین دشت برای نظم بخشی به هزینهها و نیز لازمه اجرای صحیح برنامههای از پیش تعیین شده دانست و گفت: بدون تردید تشکیل این کمیته به عنوان یکی از موارد پیشبینی شده در راستای اجرای دستور العمل خزانه داری ابلاغی وزارت کشور ، از مهمترین اقدامات راهبردی شهرداری مشکین دشت برای شفافیت گزارشهای مالی و نظم بخشی به مجموعه هزینهها و عملکرد آنها در چارچوب برنامه سالانه و بودجه مصوب خواهد بود.