banner

Save

Save

A A A

️شهردار مشکین دشت گفت: مشکلات ارتباطی ساکنین کوی عطار که طی سالیان متمادی به صورت دو سر بن بست بوده است، با همکاری دستگاه قضایی مرتفع شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، مهندس علیرضا صفرخانلو شهردار مشکین دشت در همین ارتباط اظهار داشت: وضعیتِ کور ارتباطی کوچه عطار که به جهاتِ مشکلاتی از گذشته به صورت دو سر بن بست بوده و مسائلی را برای شهروندان و ساکنین ایجاد کرده بود، یکی از موضوعات خاص شهر مشکین دشت بود که قبلاً نیز بازتاب های زیادی در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.
این مسئول ادامه داد: طبیعتاً وضعیت قبلی کوچه عطار مشکلاتی را برای شهروندان در ترددهای روزانه و همین طور دستگاه هایی همچون آتش نشانی، اورژانس، شهرداری و... که بر حسب وظیفه ذاتی در صورت نیاز باید نسبت به اعزام نیرو و ماشین آلات به محل اقدام نمایند، ایجاد کرده بود که این وضعیت شایسته شأن شهروندان و خانوارهای محترم ساکن در این معبر نبود و مدیریت شهری نسبت به رفع آن احساس مسئولیت و تکلیف داشت.
به گفته مهندس صفرخانلو، مدیریت شهری مشکین دشت از طریق برگزاری نشست ها و جلساتی با دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان و معاونین ایشان، شرح واقع و در ادامه بازدید از وضعیت کور ارتباطی کوچه عطار، در صدد رفع مسئله بر آمد که در نهایت مسیر ارتباطی برای این کوچه پس از سالها تامین و دغدغهِ دیرین ساکنین محترم مرتفع شد.
شهردار مشکین دشت اظهار کرد: همچنین جا دارد که از دغدغه مندی و پیگیری ویژه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و تعامل ارزنده مجموعه قضایی شهرستان و همین طور از تلاش رسانه های گروهی و فعالان مجازی در طرح این مسئله قدردانی گردد و امیدواریم که در فضای وحدت و همدلی بتوانیم در جهت تکمیل پروژه های عمرانی و همین طور رفع مشکلات موجود قدم برداریم.

Ertebatat1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...