banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛ اعضا شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت طی پیامی مشترک به شرح ذیل از حضور گسترده آحاد مردم و شهروندان مشکین دشت در پای صندقهای رای تشکر نمود.

 

بسمه تعالی
28خرداد 1400 با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدني آحاد مردم و شهروندان فهيم مشکین دشت در پاي صندوق هاي رأي به روزي ماندگار در تاريخ اين سرزمين تبديل شد. ايرانيان سرافراز و حماسه ساز در اين روز با لبيک به نداي مقام معظم رهبري با حضور پرشور در پاي صندوق‌هاي رأي و انتخاب رئیس جمهور منتخب خود و نمايندگان شورای اسلامی گامي محکم و استوار در تعيين سرنوشت خود برداشتند.
رو سفيدي ملت بزرگ ما در اين انتخابات نعمتي است که سپاس بي کران مي طلبد. لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت هاي او بوده و ان شاء الله خواهيم بود.
? منتخبین محترم مشکین دشت حال که سرمايه اعتماد مردم که به حق يک امانت الهي است بر دوش شما قرار گرفته است ، ضمن تبریک صمیمانه ، از درگاه خداوند متعال سلامتي و موفقيت شما را در راه دشواري که در پيش داريد آرزومندیم و از خداوند متعال توفيق روز افزون شما را خواستاریم .
و در پایان از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان دخیل در برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها و حامیان‌شان و عوامل خدوم و زحمتکش شهرداری که به حق در تمام زمینه ها یاریگر مجموعه برگزاری انتخابات بخش مشکین دشت بودن صمیمانه تشکر می‌نمائیم و از خدای قادر متعال عزت روز افزون میهن سرفرازمان، سربلندی مردم عزیزمان و رونق، رشد و اعتلای کشور و شهرمان را خواستاریم.

tatashakor1

 

 

 

 

 

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...