banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ اعضای شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت در پیامی مشترک به شرح ذیل شهادت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت لیالی پر فیض قدر را تسلیت گفتند.

 بسمه تعالی
امیرالمؤمنین علی(ع) مظهر عدالت و سر سلسله شجره طیبه امامت و ولایت، یگانه مردی است که وجود مطهرش آمیزه ای از والاترین فضایل اخلاقی همچون صبر و ایمان، صلابت، ایثار، مروّت و جوانمردی بود.
اینک که در شبهای پر برکت و معنوی قدر بار دیگر توفیق عبادت نصیبمان شده، با اقتدا و توسل به مولای متقیان و نخستین شهید محراب که در محضر پروردگار با ضربت شمشیر جهل و نفاق به خون نشست تا ندای رستگاریش در پس گذشت قرون و اعصار همچنان زیباترین مظهر اخلاص و بندگی باشد، دست دعا و طلب بخشایش به درگاه احدیت بلند می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم ما را از پیروان راستین حضرتش قرار دهد.
بدینوسیله شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) را به همه‌ی شیعیان و ملت شریف ایران به ویژه شهروندان ولایتمدار مشکین دشت تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و امیدواریم همه ما با تأسی به سیره آن امام والامقام در پیمودن راه حق و عدالت و در دستگیری از محرومان و ستمدیدگان همواره ثابت قدم باشیم.

tasliatshabeghadr1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...