banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ دراستای بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری ، شناسایی و رفع مسائل و مشکلات ، این بازدید روز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ با حضور حسین بغدادی شهردار و معاون فنی عمرانی و برخی از معاونین و مسئولین شهرداری و سرهنگ کرمی رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس انجام شد. در این بازدید از پروژه های در حال احداث

 

️۱- پروژه اصلاح هندسی چند راه شهید جلال لو
۲- پروژه کمربندی جهاد ( این پروژه به طول ۱۸۰۰ متر حد واصل بلوار امام خمینی به کانال فردیس قرار دارد که در حال حاضر تیرهای برق آن به تعداد ۳۰ عدد در حال جابجایی می باشد.
۳- پروژه اصلاح قسمت های آسیب دیده پارک بعثت که تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.
۴- تکمیل سوله ورزشی بعثت که فاز اول در سال گذشته با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است و فاز دوم آن با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در حال انجام است ، بازدید بعمل آورده و روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.
شهردار مشکین دشت در بازدید از این پروژه ها بر تسریع اجرایی این پروژه تاکید کرد و خواستار رعایت دقیق برنامه زمان بندی شد و پروژه های در حال اجرا را یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری برشمرد همچنین نظارت ویژه بر عملکرد پیمانکاران و پیگیری های لازم را خواستار شد .

bazdidmeydani11

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...