banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت با صدور پیامی مشترک به شرح ذیل حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص شهروندان شریف مشکین دشت تبریک و تهنیت گفتند.

 

بسمه تعالی
"شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ "
ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید ‌آورده و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد .
نوای مَرْحَبَا مَرْحَبَا یَا شَهْرَ رَمَضَانَ که نشان از فرح و خشنودی ما از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است در مساجد طنین انداز شده و فضای شهر را مزین و عطر آگین نموده است .
خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهترین بهره را بگیریم .
بدینوسیله حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص شهروندان فهیم مشکین دشت تبریک و تهنیت عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

ramezan1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...