banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛ رئیس و اعضا شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت طی پیام مشترکی به شرح ذیل ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان را تبریک گفتند؛

 

یازدهم شعبان مقارن است با ولادت حضرت علی اکبر (ع) جوان رعنای کربلا که الگویی عملی برای جوانان کشور است.
پویایی کشور در گرو جوانانی است که درون آن پرورش یافته، برای اعتلاء آن گام برداشته و با پشتکار و همت خود، آینده ای بهتر و مطلوب را رقم می زنند.
امروز با تکیه بر همین جوانان شاهد رشد و بالندگی ایران هستیم که با شناخت نیاز ها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف دار با هجمه فرهنگی استکبار و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) برای نسل جوان می توان به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفت و این کشور را برای همیشه از تمامی آسیب ها ایمن ساخت.
بدینوسیله ضمن پاسداشت زحمات ستودنی جوانان عزیز، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روزجوان را به تمام جوانان، بویژه جوانان عزیز و انقلابی مشکین دشت تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی شان را از خداوند رحمان مسألت می نمائیم.
امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار با عزمی ملی و راسخ در تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند.

hazratealiakbar1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...