banner

Save

Save

A A A

به گزارش ایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت با صدور پیامی به شرح ذیل فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به تمام مردم ایران اسلامی و شهر وندان مشکین دشت تبریک گفتند.

 

بسمه تعالی
بهار یکی از با شکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.
سال ۹۹ که مزین به شعار هوشمندانه مقام معظم رهبری مبنی بر “جهش تولید ” بود به پایان رسید. سالی با  سختی‌ها و گشایش‌ها،  کامیابی‌ها و تجربه‌های تلخ و شیرین همراه بود امیدواریم سال ۱۴۰۰ همان طور که مقام معظم رهبری سال « تولید ، پشتیبانی ها مانع زدایی ها » نام گذاری کردند، سال اتفاقات و رویدادهای بزرگ در همه ابعاد اقتصادی فرهنگی و اجتماعی باشد و در سال پیش‌ رو مشکین دشت بیش از گذشته با همت و کار مداوم مسئولان و مشارکت و همدلی شهروندان در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد 
نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
حلول سال نو را که جلوه ای از حکمت و رحمت بی مثال و قدرت بی بدیل خداوند متعال است محضر همه شما شهروندان فهیم شهرمان مشکین دشت تبریک عرض نموده و امیدواریم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و احسن حال برای همگان باشد.

salejadid1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...