banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت در پیامی مشترک به شرح ذیل سالروز فخر کائنات پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) را تبریک گفتند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز روز تکوین آیه ‏های رسالت و روز تجلّی رحمت الهی است. مبعث، عید بزرگ نجات از حیرت و سرگردانی و انقلاب بزرگ بر ضد جهل، گمراهى، فساد و تباهی است. مبعث، پیام‌آور عدالت و کرامت انسانی و تفسیر چگونه زیستن برای انسان است. بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌ حد او بر زمینیان است.
به شکوه و عظمت پیامبر رحمت و به یمن کرامت آن رحمت للعالمین قلبها به تسخیر درآمده و شعله های سرکش درید قدرت او قرار می گیرند. پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امتها و نشانه های بشریت نور روشنایی و فضلیت راگسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است.
این روز خجسته، مبعث شکوهمند آفرینش را که سرآغاز رسالت‌ پیامبر عظیم‌الشان‌ اسلام حضرت محمد امین (ص)‌ می باشد را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، عموم شهروندان مومن و ولایتمدار مشکین دشت و به کلیه پیروان راستین آن پیامبر مهربانی تبریک و تهنیت گفته و وحدت، عزت‌، سربلندی‌ و سعادت‌ تمام‌ مسلمین‌ جهان‌ را از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

hazratemohammad1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...