banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت نشست مشورتی مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت با پرسنل جوان شهرداری برگزار شد.

 

شهردار مشکین دشت در این نشست صمیمی ضمن درخواست ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات پرسنل جوان شهرداری گفت: اولویت در اداره شهرداری ، رعایت کامل قوانین و مقررات و مدیریت جهادی و سلامت و کارآمدی می باشد.
مهندس بغدادی افزود: با توجه تجربیات مسئولیتی که داشتم واقفم پرسنل جوان شهرداری افرادی توانمند، خوشفکر و مومن هستند ، لذا چنانچه ضعف و مشکلاتی نیز وجود داشته باشد با کمک و همکاری یکدیگر این مسائل را بر طرف می کنیم.
وی با اشاره به توانمندی های پرسنل جوان شهرداری افزود: در همین راستا باید توانمندی آنها را به نقطه مطلوب برسانیم و به مسائل و مشکلات آنها بویژه در حوزه مالی توجه بیشتری کنیم که لازمه آن ارتقای درآمد شهرداری است.
مهندس بغدادی اظهار داشت: اگر منابع انسانی به درستی هدایت شوند می توانند تحولی شگرف در عملکرد شهرداری و شهر داشته باشند لذا از پیشنهاداتی که به این مسیر کمک کند، حمایت می کنیم.
وی در پایان سخنان خود توسعه عدالت محور را به عنوان شعار خود مطرح و اظهار امیدواری کرد: با توکل به خداوند متعال و حمایت شما پرسنل زحمت کش، تلاش داریم تا شهری در خور و شایسته برای شهروندان بسازیم.

neshahst1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...