banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت به مناسبت گرامیداشت 7 مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی، شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت از آتش نشانان تلاشگر و زحمتکش تجلیل به عمل آوردند.

 

این مراسم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت ، خانم نامجو رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس و معاونین و مدیران شهرداری در ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی مشکین دشت برگزار شد.
مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت و دکتر حسینی تبار رئیس شورای اسلامی و مهندس خسروزاده نایب رئیس شورا در این مراسم طی بیاناتی ضمن تبریک 7 مهر روز ملی آتش نشانی و قدردانی از آتش نشانان افزوند: بر خود وظیفه می دانیم تا همزمان که در هفته دفاع مقدس به سر می بریم ، یاد و خاطره آتش نشانانی که در ۷ مهر و در بمباران ها هوایی پالایشگاه آبادان توسط رزیم بعثی به شهادت رسیدند و نیز آتش نشانان جان بر کفی که برای حفظ جان و مال مردم جان خود را از دست دادند گرامی بداریم .
در ادامه بیان داشتند؛ پوشش امنیت مردم یکی از سیاست های کلی شورای اسلامی و شهرداری مشکین دشت است و آتش نشانان عاملی مهم در ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان هستند که در برخی موارد فداکاری های بسیاری برای نجات شهروندان انجام می دهند.
در پایان مراسم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس بغدادی با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاشهای آتش نشانان شهرداری مشکین دشت تقدیر به عمل آوردند و آتش نشانان نیز با انجام مانور بخشی از امادگی خود را در ارائه خدمات به شهروندان نشان دادند.

matajlilatash1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...