banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ ظهر امروز( ۴ مرداد ۱۴۰۲) جلسه هماهنگی و هم اندیشی برپایی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در مشکین دشت(حسنیه استان البرز) با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی، بخشداری،حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر، نیروی انتظامی و راهور، اورژانس و برخی دیگر از مدیران شهرداری در محل حوزه مدیریت شهری مشکین دشت برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و همچنین تشریح دستور کار جلسه خواستار ارائه نکته نظرات حاضرین در جلسه در خصوص تمهیدات امنیتی و هر چه منظم و باشکوه برگزار شدن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شد.
وی هدف از برگزاری این جلسه را تلاش در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن مناسک تاسوعا و عاشورای حسینی با نظم و انسجام بیشتر عنوان کرد و گفت: برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم مستلزم تعامل ،برنامه ریزی، پشتیبانی و همکاری بین مدیریت شهری، شورای اسلامی، مسئولین انتظامی و بسیج و سایر مسئولین شهری با یکدیگر می باشد.
اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت نیز طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا اظهار داشتند؛ با توجه به بافت مذهبی و تعدد هیات مذهبی در مشکین دشت و نامگذاری این شهر به نام حسینه استان البرز خواستار تعامل ، نظم و هماهنگی بین دستجات و هیات های عزاداری شدند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد مدیریت شهری ، نیروی انتظامی و راهور با همکاری نیروهای زحمتکش حوزه مقاومت بسیج، اورژانس ، سازمان حمل ونقل تدابیر لازم جهت برقراری نظم و امنیت و کنترل مسیر هیئت های عزاداری صورت دهند.

hama1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...