banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت در پیام مشترکی به شرح ذیل سالروز بعثت فخر کائنات پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) را تبریک گفتند.

در متن پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب سالروز بعثت فخر کائنات، آخرین پیام آور خدا و پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) است.در حقیقت بعثت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است. روزی که خداوند یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور قرار داد.در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشری گردید.عید مبعث حادثه بزرگ تاریخ اسلام است، عید نزول قرآن که باعث ایجاد تحول و ایجاد تمدنی عظیم شد و سرنوشت دین اسلام را مشخص کرد. بعثت روز تکوین آیه‏ های رسالت است، روز تجلّی رحمت الهی، عید آغاز رسالت ختم نبوت و ظهور ارزش ها در صحنه حیات بشریت ؛ و سلام بر پیامبر رحمت ؛ سفیر هدایت ، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ( ص ) که بعثتش آغاز و جلوهای زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان وحق پرستان شد.
بدینوسیله فرارسیدن عید سعید و بزرگ مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سرتاسر جهان به ویژه شهروندان ولایتمدار و فهیم مشکین دشت تبریک عرض نموده، به یمن و برکت این روز شریف، عزت، سربلندی ، همدلی ، عظمت ، پیروزی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم. امید آنکه بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای شما خوبان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی نماییم.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...