banner

Save

Save

A A A

مراسم نمادین گرامیداشت هفته زمین پاک باهدف فراهم آوردن فضایی برای فعالیت‌های توسعه‌ای دوستدار زمین در مشکین دشت برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک با شعار سرمایه‌گذاری در زمین توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز، مراسم نمادین روز زمین پاک با حضور رئیس و اعضا شورای اسلامی، مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت همراه با معاونین و پرسنل معاونت خدمات شهری شهرداری، اصحاب رسانه، مسئول و اعضا خانه هلال احمر بعثت و مهندسی زراعی چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در خیابان منتهی به دانشگاه عالی امام خمینی(ره) مشکین دشت برگزار شد.
مهندس صفرخانلو در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به نقش مهم شهروندان در پاکیزگی شهر گفت : پسندیده است شهروندان محترم نهایت همکاری را با مدیریت شهری در راستای جمع آوری زباله و جلوگیری از رها شدن زباله ها در سطح شهر داشته باشند و امیدواریم با همکاری شهروندان فهیم محیط زیستی سالم تر، بانشاط تر و به دور از آلودگی و آلایندگی ها داشته باشیم.
در پایان این مراسم به مناسبت روز زمین پاک از تعدادی از پاکبانان زحمتکش شهرداری مشکین دشت به نمایندگی از تمامی تلاشگران عرصه حفظ محیط زیست و زمین پاک توسط مهندس صفرخانلو شهردار و دکتر نیک مرام رئیس شورای اسلامی مشکین دشت با اهدای هدیه تجدید و قدردانی به عمل آمد.

pake1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...