banner

Save

Save

A A A

?۲۷ اردیبهشت‌? ماه روز جهانی روابط‌ عمومی و ارتباطات صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی جامعه، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم.

 

در عصر ارتباطات که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان است. تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، با اتخاذ یک استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سر منزل مقصود برساند.
روابط عمومی کارآمد نیز در سازمان هایی شکل می گیرد که مدیران ارشد سازمان، روابط عمومی را به عنوان یک نهاد تخصصی تاثیرگذار و بازوی قدرتمند سازمان در شکل دهی افکار عمومی و حافظ جایگاه ذهنی و عاطفی برند در جامعه قلمداد نمایند.     
۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به همکاران گرامی و تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه تمامی مدیران و مسولین روابط عمومی مدیریت شهری اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزونشان را خواستارم.

کردلو - روابط عمومی شهرداری مشکین دشت

fanohonar1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...