banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ به منظور حفظ نظافت اماكن عمومي و جلوگيري از تجمع زباله در مسیر جاده سلامت و خیابان شهیدان هدایتکار با توجه به سرقت سطلهای فلزی این مسیر و برخی اماکن و همچنين ارائه خدمات از سوي شهرداري به شهروندان كار نصب سطل های زباله بتنی پاركي در مسیر ها و همچنین تکمیل و بهسازی پارک بعثت از جمله خرید و نصب ست بازی پلی اتیلن کودکان و کف پوش گرانولی انجام شد و بزودی ست بازی و کف پوش های پارک گل نرگس هم به دلیل فرسودگی به طور کامل تعویض و بهینه خواهد شد.

 

️میرزایی معاون خدمات شهری شهرداری مشکین دشت در این خصوص افزود: این سطل ها از نظر مبلمان شهری و زیبا سازی معابر و ایجاد فرهنگ سازی و جلوگیری از پرتاب زباله داخل باغچه فضای سبز و معابر سهم بسزایی در پاکیزگی شهر خواهد داشت .
وی تصریح کرد: سطل های زباله ، ست های ورزشی و... اموال عمومی هستند و شهروندان هم باید از آن ها در برابر سرقت ، تخریب و صدمه محافظت کنند.
میرزایی با انتقاد از برخی ناهنجاری ها درخصوص اموال عمومی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که سطل های زباله، شیرهای آب آشامیدنی و امکانات سرویس های بهداشتی صندلی های پارکها ، علائم راهنمایی و... توسط برخی سرقت و یا تخریب می شوند و این امر نیازمند توجه بیش از پیش شهروندان به حفظ و صیانت از اموال عمومی است.

amaliatnasbeh1

 

loading...

مجموعه ی قوانین شهرداری

اخبار

loading...