banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛ صبح امروز چهارشنبه۳ شهریور ، اعضای شورای اسلامی و حسین بغدادی شهردار مشکین دشت با حضور در دفتر فرماندار شهرستان فردیس با وی دیدار کردند و هفته دولت را به وی تبریک گفتند.

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی مشکین دشت ، ضمن گفتگو و بیان برخی از مسائل و مشکلات شهر مشکین دشت ، فرا رسیدن هفته دولت را به نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس تبریک گفتند و برای ایشان ، معاونین و همکارانشان در مجموعه فرمانداری شهرستان فردیس آرزوی توفیق و سلامتی نمودند.
بنابر این گزارش ، مهندس اینانلو فرماندار شهرستان فردیس در این دیدار ، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر تنها وظیفه مسئولان را در شرایط امروز کشور تلاش و خدمت بیشتر و حرکت در جهت بهبود اوضاع اقتصادی، معیشتی ، سلامت و افزایش تولید و اشتغال در جامعه دانستند و اظهار امیدواری کردند تا با وحدت و همکاری مسئولان و مردم بتوانیم با سربلندی از شرایط کنونی عبور کنیم.
مهندس اینانلو ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری در توسعه خدمات به شهروندان افزود : تعامل شهرداری و اعضای شورای شهر با مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی می توانند در پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه ای شهر موثر باشد.
در پایان این دیدار مهندس اینانلو فرماندار شهرستان فردیس ضمن قول هرگونه همکاری و پیگیری در حل برخی از مسائل و مشکلات این شهر ، با اعطای جداگانه احکام اعضای شورای اسلامی ، و آرزوی موفقیت برای منتخبین مردم بیان داشت ؛ مشکین دشت جای کار زیاد دارد و باید با همراهی و وحدت تلاش کنیم از این ظرفیت ها در جهت خدمت به مردم استفاده شود.

didarshhaftedolat1

 

loading...

مجموعه ی قوانین شهرداری

اخبار

loading...