banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، پیرو بازدید نماینده معلولین و بهزیستی شهرستان فردیس از سطح شهر مشکین دشت به منظور ارائه مطلوب خدمات به معلولان و جانبازان گرانقدر و افراد کم توان ، مناسب سازی معابر سطح شهر در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت.

 

بغدادی شهردار مشکین دشت در این خصوص اظهار داشت ؛ مشکلات و موانع بسیاری برای این قشر از افراد جامعه از قبیل عدم دسترسی مناسب به پیاده روها ، نبود گذرگاه ها و کفپوشهای مناسب و... در شهرها وجود دارد که در همین راستا این شهرداری با مناسب سازی معابر ، پیاده روها، همسطح سازی و حذف اختلاف سطحهای بیهوده معابر سطح شهر، تعبیه رفیوژهای میانی پیاده روها برای معلولین نابینا و ... سعی دارد با تسهیل در تردد معلولان و جانبازان و ایجاد محیط بدون مانع برای حضور مستقل این قشر در جامعه خدمات ارائه دهد.
بغدادی بیان داشت: خوشبختانه اقدامات مطلوبی به منظور تسهیل تردد افراد معلول و جانباز و افراد کم توان در سطح شهر مشکین دشت انجام شده است که از جمله آنها می توان به همسطح سازی رفیوژ و رمپ در برخی نقاط بلوارهای دشت بهشت و شهید صیاد شیرازی جهت تسهیل در تردد به همراه نصب مانع فلزی عبور موتور سیکلت اشاره کرد که توسط طراحان و کارشناسان پیش بینی و توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری به مرحله اجرا درآمده است.

tarhemonasebsazi1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...