banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛ حسین بغدادی شهردار مشکین دشت به همراه برخی از معاونین و مدیران شهرداری در جلسه ای با حضور بیش از ۳۰ نفر از اصحاب رسانه که روز گذشته ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات حوزه شهردار برگزار گردید ، پاسخگویی تک تک سوالات خبرنگاران شدند.

 

️در این نشست بغدادی ضمن عرض خوش آمد و آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف خبری و تبریک روز قلم به اصحاب رسانه در استان البرز و شهرستان فردیس و مشکین دشت و گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها از معاونت های فنی و عمرانی ، خدمات شهری و شهرسازی خواست گزارش مختصری از عملکرد یکساله شهرداری را به صورت پاورپوینت و شفاف برای اصحاب رسانه به نمایش در آورند و سپس هر کدام از خبرنگاران سوالات خود را مطرح و شهردار مشکین دشت با صرف وقتی در حدود ۳ ساعت پاسخگوی تمامی سوالات خبرنگاران شدند.
بغدادی در بخشی از این سئوالات اظهار داشت تورم و افزایش هزینه ها و ...بار بسیاری بر دوش شهرداری گذاشته و سبب مشکلات بسیاری برای انجام پروژه های عمرانی شده است ولی شهرداری از حرکت باز نایستاده و باقوت پروژهای عمرانی را به پیش می برد.
شهرداری مشکین دشت بیان داشت: با وجود اغلب انجام کارهای فرهنگی ولی شهرداری متولی فرهنگی شهر نیست و جای خالی بسیاری از ادارات در شهر مشکین دشت خالی است و تنها دو فرهنگسرا در شهر داریم که با توجه به شیوع کرونا بیشتر تعطیل بوده است و جای نهادهای فرهنگی در مشکین دشت بسیار خالی است.
وی با اشاره به فعالیتهای این شهرداری در حوزه فضای سبز ادامه داد: به صورت مطلوب سرانه فضای سبز شهرمان باید ۵ متر باشد که هم اکنون این مهم در حدود ۴ متر در مشکین دشت است که به دلیل نداشتن پساب و چاه فعلا اولویت شهرداری تنها حفظ فضای سبز موجود است تا حفظ و شاداب بماند.
بغدادی در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد بیان داشت: شهرداری در قسمت جنوبی شهر محلی را برای نگهداری سگها در نظر گرفته که در حال رایزنی برای کسب مجوزها و مدیریت این محل است که این موضوع باید به صورت منطقی انجام و مورد توجه و ایجاد راهکار برای حل آن باشیم.
شهردار مشکین دشت تصریح کرد:بودجه امسال شهرداری مشکین دشت ۸۰ میلیارد است که از این مقدار ۴۴ میلیارد تومان در زمینه عمرانی خواهد بود.
بافت های فرسوده از دیگر موضوعاتی بود که شهردار مشکین دشت از آن یاد کرده و اظهار کرد: بافت های فرسوده با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان فاز اول آن اجرایی و مشاور بازآفرینی تعیین گردیده است و پشنهاد شده است که از ۴۰ هکتار به ۱۰۰ هکتار افزایش یابد.
وی ادامه داد: برای انجام این امر متقاضیان شامل دریافت تسهیلات از اعتبارات از صندوقی که برای این امر درنظر گرفته شده خواهند شد که هم اکنون وارد فاز دوم شده ایم.
وی با اشاره به فعالیتهایی که در زمینه بانوان انجام گردیده گفت: ۲ سالن ورزشی در حال ساخت است و مصمم هستیم این پروژه ها کامل و در صورت تکمیل به تناسب بین آقایان و بانوان تقسیم خواهد شد.

neshastekhabari1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...