banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ، اعضای شورای اسلامی و حسین بغدادی شهردار مشکین دشت طی پیام مشترکی به شرح ذیل هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.

 

بسمه تعالی
قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی دستاوردهای مهمی در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع داشته است.
شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضاییه است، بی‌شک قوه قضاییه در سراسر میهن اسلامی، وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقشی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه را عهده دار است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و ۷۲ تن از یاران با وفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندرکاران امر قضا در شهرستان فردیس و شهر مشکین دشت بویژه دادستان محترم جناب آقای ناصر خاکی و معاون محترم دادستان در دادسرای مشکین دشت جناب آقای جلالیان عزیزی و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندیم.

ghoveghazaei1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...