banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛ بغدادی شهردار مشکین دشت به همراه برخی از معاونین و مدیران شهرداری صبح روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از سطح شهر ، پروژه عمرانی و منطقه کارگاهی داشلیجه بازدید و از نزدیک در جریان پروژه ها و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

بغدادی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران مجموعه شهرداری، دستورات لازم به حوزه فنی و عمرانی ، معاونت خدمات شهری و سیما منظر و فضای سبز شهرداری با تمامی امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها و مسائل و مشکلات شهری صادر کرد و افزود: با توکل به خدا ، مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد و همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
 وی افزود : مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد .
در این بازدید از پروژه های سوله ورزشی شهرک بعثت ، پروژه خیابان اتحاد ، پروژه جاده سلامت ، پروژه بازسازی پارک بعثت، خیابان شهید قهرمانی، پارک مطهری، بلوار شهید جلال لو، منطقه کارگاهی داشلیجه، و... مورد بازدید قرار گرفتند.

bazdidesarzadehee1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...