banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت در هفته ارتباطات و روز جهانی روابط عمومی از مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت تجلیل گردید.

 

️بغدادی شهردار مشکین دشت در این مراسم که در جمع معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این حوزه اظهار داشت؛ در حال حاضر در دوره ای هستیم که همگان آن را عصر ارتباطات و دانش می نامندکه با توجه به گسترش روز افزون ارتباطات در محیط مجازی و ظهور رسانه های اجتماعی نقش روابط عمومی ها  بیش از پیش مهم گشته و به مثابه قلب تپنده و آینه تمام نمای یک سازمان به شمار می رود. وی تصریح کرد: فضا سازیهای رسانه ای کاذب که موجب پرداختن به حواشی و غفلت و فراموشی از مباحث اصلی،کلان و مهم شهر، خواهد شد و فرصت سوزیهای بسیاری به دنبال دارد باید اجتناب نمود و به جامعیت اخبار تنظیمی و رعایت اصول حرفه ای ، خبر نویسی تنظیم شود و این صفات در تمام مراحل تهیه، تنظیم و انتشار آن در نظر گرفته شده و مراعات گردد.
در پایان این جلسه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از اسماعیل کردلو مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت با اهدای لوح و هدیه ای تجلیل بعمل آمد.

tajlilaz1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...