banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت و اعضای شورای اسلامی طی پیامی به شرح ذیل هفته دولت را تبریک گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
▫️هفته اول شهریور ماه، مصادف است با پرواز دو یار دیرینه امام ، دو پرستوی سبک بال ،دو معلم اخلاق و انسانیت که این هفته به نام هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ،می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ،تأسی نمایند.

▫️و اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را در زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و در حیطه های مختلف فراهم آورند.

▫️بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد بویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان فردیس و مجموعه شهرداری مشکین دشت تبریک عرض نموده و موفقیت این بزرگواران را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

hdolat1

 

loading...

مجموعه ی قوانین شهرداری

اخبار

loading...