banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت با فرا رسیدن ۹ اردیبهشت روز ملی شورای اسلامی ، مهندس موسوی شهردار مشکین دشت در پیامی این روز را تبریک گفت .
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

يكي از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي، تعامل، همفكري و مشورت است. دین مبین اسلام به عنوان مكتبي جامع و همه‌ جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه كرده است و به لحاظ جامعيت، بالندگي، سعادت‌ بخشي و پويايي كه در قوانين و آموزه‌هاي خود دارد، به همفكري و مشورت توجه ويژه‌اي نموده و اهميت، جايگاه و فوايد آن را گوشزد نموده است.
 
?بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند. ? اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به همه اعضای خدوم و پرتلاش شورای اسلامی مشکین دشت ، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در مسیر خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان محترم و ولایتمدار مشکین دشت مسئلت می نمایم. ?با امید به اینکه به مدد الهی و همراهی شهروندان و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه و جهادی  گام بردارد ، در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «رونق تولید » نامگذاری شده، تلاش و کوششی کنیم تا همچون گذشته منویات رهبری فرزانه انقلاب را نصب العین قرار داده و توفیقات روزافزونی در خدمت به شهروندان فهیم مشکین دشت داشته باشیم و موجبات رضایت حق تعالی، را فراهم آوریم.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...