banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، ظهر امروز پنجشنبه ۲۹ آبان ، مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت به همراه رئیس و اعضا شورای اسلامی و معاون عمران و شهرسازی شهرداری از پروژه های عمرانی در حال اجرا شامل آسفالت بلوار شهدای ارتش ، سالن ورزشی بعثت ، مجموعه ورزشی و خانه کشتی ، سرویس بهداشتی پارک مطهری ، ساماندهی و بستر سازی و جدولگذاری نهر خیابان وصال بازدید میدانی بعمل آوردند.

 

این بازدید به منظور پیگیری روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهر و همچنین مراحل پیشرفت و وضعیت پروژه های در حال تکمیل انجام شد.
شهردار مشکین دشت با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه ها ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه مجموعه عمران شهرداری اظهار داشت در حال حاضر اولویت کاری در بخش عمران، اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر و در راستای وظیفه خدمتگذاری شاهد خدمات رسانی مطلوب از سوی شهرداری به شهروندان عزیز مشکین دشت باشیم.
مهندس بغدادی در پایان این بازدید ضمن تشکر از همراهی اعضای شورای اسلامی اظهار داشت : شهرداری مشکین دشت تلاش می کند با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در آخرین ماههای باقی مانده از سال ۹۹ به اتمام برساند و قطعا هدفی جز رضایت شهروندان را ندارد.
دکتر حسینی تبار رئیس شورای اسلامی و دیگر اعضا ی شورای اسلامی نیز با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ها توصیه کرد: باید پروژه های شهرداری بر اساس زمان بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا از صرف هزینه های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

porojeumrani1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...