banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، اعضا شورای اسلامی و مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت، در پیامی مشترک به شرح ذیل سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.

 

28 ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.
در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند. عاشقانش با چشمانی اشک آلود، مرثیه غم می سرایند. ما نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم. همچنین قلب اندوهگینمان در عزای شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و آفتاب هشتم امامت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، دیدار و شفاعتشان را در قیامت مى طلبد تا طعم بخشندگى شان را دریابیم.
بدینوسیله رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، حج الفقرا شاه خراسان امام رضا (ع) را به همه شیعیان تسلیت عرض مینمائیم امیدواریم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

shahadat1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...