banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان روز گذشته ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، مهندس صفرخانلو سرپرست شهرداری مشکین دشت و دکتر کریمی پور رئیس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضا شورای اسلامی و معاونان و مدیران شهرداری در حسینیه صاحب الزمان (عج) با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.
مهندس صفرخانلو با اشاره به رویکرد شهرداری و شورای اسلامی برای دیدار با شهروندان در محلات گفت:حضور در بین مردم و آشنایی با درخواست‌ها و مشکلات آنها بسیار مهم است و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به همدلی مردم و مسئولان و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.

 

مهندس صفرخانلو ضمن پاسخگویی به درخواست ها و دغدغه های شهروندان با اشاره به اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری انجام شده در این منطقه گفت: به منظور ارتقا سرانه های شهری، پروژه های مختلفی از قبیل احداث سرای محله ، بهسازی و ساماندهی معابر و پیاده روهای بافت فرسوده، روشنایی معابر، روکش آسفات معبر اصلی ابراهیم آباد و.... در دست پیگیری و اجرا است .
در ادامه دکتر کریمی پور رئیس شورای اسلامی مشکین دشت، حضور اعضای شورای شهر بین مردم را فرصتی مهم و مغتنم برای خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان اعلام کرد و عنوان داشت؛ دیدار مردمی و بازدید میدانی به‌ منظور بررسی مشکلات موجود در سطح شهر، از جمله برنامه‌های مورد تاکید پارلمان شهری است که به صورت مستمر انجام خواهد شد.
در این دیدار ، شهروندان درخواست های خود را مطرح و از سوی سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی دستورات لازم برای رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان در دستور کار قرار گرفت و در پایان از برخی از این مناطق از نزدیک بازدید به عمل آمد.

molaghat1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...