banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ صبح امروز ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ اولین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سال جدید به همت شهرداری و شورای اسلامی و دیگر دستگاها در مشکین دشت برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، در همایش پیاده روی ، حضرت حجه السلام والمسلمین دکتر حسینی امام جمعه شهرستان فردیس و هیئت همراه، مهندس صفرخانلو سرپرست شهرداری مشکین دشت، دکتر کریمی پور رئیس شورای اسلامی به همراه دیگر اعضای شورا ( آقایان فیض الهی، نیک مرام، بخشی، صیادی)، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان فردیس، بخشدار مشکین دشت، فرمانده کلانتری و پلیس راهور مشکین دشت، بسیجان حوزه ۳۲۱ شهید باهنر ، هلال احمر و دیگر مسئولین ادارات، حضور داشتند.
در این همایش پس از رهنمودهای امام جمعه شهرستان فردیس در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار کردن ورزشهای همگانی ، مهندس علیرضا صفرخانلو سرپرست شهرداری مشکین دشت طی سخنانی به اهمیت ورزش و رابطه مستقیم آن با سلامتی روحی و جسمی هر فرد اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال خوب شهروندان و نیز توجه ویژه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی به این مقوله بسیار مهم و خطیر، ما سعی داریم اینگونه برنامه های مهیج را در راستای ارتقاء روحیه نشاط شهروندی و افزایش سلامت جسمی شهروندان فهیم مشکین دشت ، بصورت مستمر و فصلی در سطح شهر برگزار نماییم.
در ادامه دکتر کریمی پور رئیس شورای اسلامی نیز، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را در گسترش ورزش و تأمین سلامتی، بسیار مؤثر دانست و از تلاش شهرداری و برگزار کنندگان این همایش و همچنین حضور گسترده شهروندان مشکین دشت و شهرکهای مهندسی زراعی و بعثت در همایش پیاده روی خانوادگی، تقدیر و تشکر نمود.
در این همایش، تعداد ۲۶جایزه نفیس به قید قرعه اعم از دوچرخه ، البسه ورزشی و توپ ورزشی به شرکت کنندگان در پیاده روی، اهدا گردید.
گفتنی است،آقای علی محبتی ورزشکار معلول مشکین دشتی شرکت کننده در برنامه عصر جدید، با حرکات نمایشی جذاب و دیدنی شور و نشاط مضاعفی در بین حاضرین و شرکت کنندگان به وجود آوردند.

hamayeshbozorg1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...