banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار مشکین دشت، طی پیام مشترکی به شرح ذیل ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

 

"بسم الله الرحمن الحیم"
13 رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود . امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دلهای تشنه حقیقت را از چشمه لايزال الهی سیراب ساخته است. ماه رجب ، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد متعال با حکمت بی منتهای خود ميلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علي (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشيان و فرشيان تمام نماید.
بدینوسیله سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به شهروندان متدین مشکین دشت و عموم آزاد مردان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .
امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

 

emamali1

 

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...