banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، صبح امروز چهارشنبه ۱۷ دیماه ۹۹ نوری مسئول حوزه مدیریت بحران فرمانداری شهرستان فردیس به همراه میرزایی معاونت خدمات شهر و قهرمانی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت و کارشناسان مربوطه ، از امکانات و تجهیزات حوزه مدیریت بحران مشکین دشت بازدید کرد.

 

در این بازدید از ظرفیتها و توانمندیهای شهرداری مشکین دشت از جمله ماشین آلات، تجهیزات و ادوات و همچنین نقاط امن اضطراری این شهر دیدن شد و چالشها و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
ولی نوری وضعیت شهرداری مشکین دشت را از نظر ماشین آلات و تجهیزات در زمینه مدیریت بحران نسبتا خوب و اهتمام شهرداری به این امر را مسئولانه و مطلوب ارزیابی کرد وی اضافه کرد در خصوص اماکن امن اضطراری و سوله های مدیریت بحران در این شهر کمبودهایی وجود دارد که باید با همکاری و هم افزایی آنها را تقویت نمود. اختصاص سالنهای ورزشی به مدیریت بحران اگر چه در شرایط و موقعیتهای اضطراری چاره ساز است اما احداث سوله مجهز و مختص مدیریت بحران که از استانداردهای لازم برخوردار باشد به عنوان حق مردم این شهر باید از مطالبات جدی شهرداری مشکین دشت باشد و با توجه به رویکرد جدی و مثبت فرمانداری شهرستان فردیس به امر مدیریت بحران تحقق این امر میسر و ممکن است.

modiriatbohran1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...