banner

Save

Save

A A A

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری مشکین دشت گفت: کنترل و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی‌های درون‌ شهری مشکین دشت تشدید می‌یابد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ، فرهادی مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری مشکین دشت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در پی شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا و اعلام وضعیت حاد و قرمز ، نظارت بر نحوه‌ی اجرای دستور العمل های بهداشتی در تاکسی‌های مشکین دشت تشدید شد. 
فرهادی افزود : با عنایت به تاکید ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهت استفاده از ماسک در وسایط نقلیه عمومی و تاکسی ها، عوامل گشتی و نظارتی این‌ سازمان به طور جدی و بیش از پیش بر رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری نظارت می‌کنند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری مشکین دشت، در پایان از رانندگان تاکسی خواست تا زمان بهبود شرایط و بازگشت به وضعیت قبل، از هرگونه سهل انگاری در این خصوص خودداری نمایند و از شهروندان تقاضا نمود در صورت مشاهده تخلف تاکسیرانان در استفاده نکردن راننده و یا مسافرین از ماسک و سوار کردن مسافر اضافه بیش از دو نفر در صندلی عقب کد و ردیف تاکسی را به سازمان حمل و نقل مشکین دشت اطلاع دهند.

taxirani1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...