banner

Save

Save

A A A

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، محمدرضا فاطمی نیا اظهار کرد؛ بارش باران طی دو روز گذشته منجر به مشکلاتی نظیر آب گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر مشکین دشت شده که برای رسیدگی به موارد حاد آب گرفتگی شهروندان میتوانند موارد مربوط به منطقه و محل زندگی خود را به سامانه 137 شهرداری مشکین دشت گزارش نمایند.

 

ravabet1

وی اضافه کرد‌؛ شهردار مشکین دشت، معاونت خدمات شهری، آتش نشانی، معاونت عمران و اجرایی شهرداری از لحظه شروع بارش ها موضوع آب گرفتگی معابر را از نزدیک رصد و مدیریت نموده اند و الحمدلله تا کنون در هیچ جای شهر مشکین دشت مشکل حادی از ناحیه آب های سطحی گزارش نشده است.

مسئول روابط عمومی شهرداری مشکین دشت اضافه کرد؛ با همت سید جعفر موسوی شهردار مشکین دشت و معاونت های مربوطه و با استفاده از تجهیزات سیار و با هماهنگی کامل با ادارات مرتبط نظیر شرکت توزیع برق حجم عمده آب های سطحی از مناطق مختلف شهر مشکین دشت جمع آوری شده است.

فاطمی نیا اضافه کرد؛ سامانه 137 شهرداری مشکین دشت هم اکنون زیر نظر واحد بازرسی شهرداری مشکین دشت اداره میگردد و مسائلی که توسط شهروندان از طریق این سامانه به شهرداری مشکین دشت منعکس میگردد به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت در پایان بیان داشت؛ انتقال مسائل مختلف شهری به شکل نظام مند و از طریق سامانه 137 میتواند به مسئولان شهری یاری کند تا با برنامه ریزی بهتر و موثرتر، مسائل سطح شهر را مرتفع نمایند.

loading...

مجموعه ی قوانین شهرداری

اخبار

loading...