banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ، مهندس سید جعفرموسوی شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی مشکین دشت در پیامی از حضور پر شکوه شهروندان ولایتمدار و انقلابی مشکین دشت در راهپیمای یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

در طلیعه چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران حماسه حضور مردم فهیم ، ولایتمدار و شهید پرور مشکین دشت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ، اوج تعهد و وفاداری آنها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت .

شهروندان محترم مشکین دشت همزمان با خیل عظیم میلیونی مردم در سراسر کشور آمدند تا اعلام کنند که با تمام وجود به آرمان های حضرت امام (ره) وفادار و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند . مردم عزیز نشان دادند که در طول چهل سال گذشته با ایستادگی و مقاومت خود ، توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی را ناکام و این انقلاب با قدرت تر و مستحکم تر از گذشته به مسیر خود ادامه میدهد.

لذا بدینوسیله برخود لازم می دانیم از همه شهروندان محترم مشکین دشت ، فرخ آباد و زیبا دشت ، مسئولین محترم ،خانواده های بزرگوار شهدا ، آزادگان و ایثارگران ،علما، روحانیون وطلاب محترم ، بسیجیان سلحشور ، هلال احمر ، نیروهای نظامی ،انتظامی و راهنمایی و رانندگی و دیگربزرگواران ، ....که همواره به نحو احسن وظیفه خود را در دفاع از آرمان های حضرت امام (ره) ، شهدا و رهبر معظم انقلاب به نحو احسن انجام داده اند و با حضور بی سابقه و باشکوه خود در راهپیمایی دشمن شکن و جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این وفاداری را به اثبات رسانده اند ، تشکر و قدردانی مینمائیم.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...