banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ، در این جشن بزرگ که در محل سالن ورزشی شهدای مشکین دشت و با حضور گسترده شهروندان و مسئولین شهری پس از پایان راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن برگزارشد.

 

 مهندس موسوی شهردار مشکین دشت ، ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و تشکر از حضور با شکوه همه شهروندان محترم و فهیم و مسئولین شهری در راهپیمای ۲۲ بهمن گفت: خرسندیم که فرصت برگزاری جشنی به فرخندگی ایام پرشکوه دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراهم آمد تا در خلال آن فضایی شاد و معنوی برای شهروندان فراهم گردد.

مهندس موسوی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین مراسم های ملی و مذهبی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان و مهمتر از همه انتقال ارزش های انقلابی به نسل جدید است،
افزود : انشاا... در سال جدید علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی برای شهروندان زمینه ساز مشارکت دراجرای برنامه های فرهنگی و معنوی برای شهروندان باشیم.

گفتنی است در این مراسم با شکوه که با حضور هنرمندان استانی و شهر مشکین دشت با اجرای موسیقی زنده حماسی و انقلابی و اشعاری از شعرای مشکین دشت همراه بود از سه نفر از زحمتکشان سالها برگزاری راهپیمایی تجلیل به عمل آمد و درپایان این مراسم آش نذری در بین شهروندان طبخ و توزیع گردید.

استقبال مردمی از این مراسم به حدی بود که تمام فضای برگزاری جشن با حضور گسترده مردم حتی به صورت سرپایی همراه بود.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...