banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت _ محمد فولادی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت با اعلام خبر حریق در یک باب منزل مسکونی بیان کرد: ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشکین دشت مبنی بر وقوع حریق منزل مسکونی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه مرکزی با ۲ خودرو سنگین و سبک به محل حادثه واقع در خیابان شهید مطهری اعزام شدند.

 

به گفته این مقام مسئول، آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و اقدام به اطفاء حریق کردند که با عملکرد سریع آنها از سرایت آتش به منازل مسکونی مجاور جلوگیری شد.
وی بیان کرد:خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و آتش نشانان پس از جداسازی و ایمنی محل حادثه، به کار خود پایان دادند.
فولادی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از شهروندان خواست تا با رعایت کامل مسائل ایمنی قبل از انجام هرکاری نسبت به بررسی خطرات احتمالی و راه های پیشگیری از بروز حوادث اطمینان حاصل کنند و یاد آور شد: در بسیاری از موارد داشتن مهارت های اولیه اطفاء حریق و وجود خاموش کننده های آتش نشانی "در منازل مسکونی" می تواند در امر اطفاء حریق و جلوگیری از بروز خسارت های سنگین بسیار موثر واقع شود.

Atashe1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...