banner

Save

Save

A A A

لزوم رعایت حفظ نظافت شهری در برپایی آئین عزاداری

 

معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین دشت طی اطلاعیه ای به شرح ذیل خواستار همکاری و توجه ویژه‌ شهروندان محترم به حفظ نظافت شهر در توزیع نذورات در ایام محرم و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی شد.
شهروندان باید به رعایت حقوق شهروندی و حفظ بهداشت و نظافت شهر توجه جدی داشته باشند، چرا که پاکیزگی نشانه‌ ایمان و رعایت آن برای مسلمانان واجب است و مردم باید در برگزاری مراسم ها، ضمن تکریم مقام شامخ بزرگان دین، زیبایی چهره‌ شهر را حفظ کنند.
متاسفانه در برخی از مکان های پخش نذورات ، شاهد انبوهی از زباله‌های‌‌ رها شده بوده ایم که به هیچ وجه درشان شخصیت والای این عزیزان و در شأن این مراسم نیست.
لذا از تمام شهروندان فهیم مشکین دشت خواستاریم که حواسشان به پاکبانان شهرمان بوده و در پاک نگهداشتن شهر، ما را یاری کنند و در این راستا از انداختن ماسک، ریختن لیوان‌ها و ظروف یکبار مصرف در سطح شهر و معابر اجتناب کنند و با این کار پاکبانان شهرمان را در ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر یاری دهند.
پاکبانان زحمتکش معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین دشت در تمام مناسبت‌ها و مراسمات خالصانه در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند و امیدواریم که بتوانیم با همکاری خوب عزاداران حسینی در تأمین رفاه و بهداشت شهروندان موفق‌تر عمل کنیم.

روابط عمومی شهرداری مشکین دشت

ETEL1

 

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...