banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، اعضا شورای اسلامی و مهندس بغدادی شهردار مشکین دشت طی پیام مشترکی به شرح ذیل ، عید سعید غدیر خم را به تمامی ولایتمداران و عاشقان اهل بیت تبریک گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ
غدیر روز تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است.غدير زنجيره تداوم ايمان، وجدان پاك هستي و نبض حيات حقيقت است. زهي سعادت كه با غدير آشناييم و به آن مهر مي‌ورزيم و در سايه‌ سار نخل ولايت، نفسي تازه مي‌‌كنيم و در تداوم پيمودن راه حق به افق‌هاي روشن دور دست چشم مي‌دوزيم.
این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است. و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم .
بدینوسیله فرا رسيدن عيد بزرگ ولايت، عيد سعيد غدير خم را به همه ی شیعیان به ویژه مردم ولایتمدار مشکین دشت تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داريم ما را از رهروان راستين به ولايت اميرالمومنين علي (ع) محسوب فرمايد.

ghadirkhom1

 

 

 

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...