banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت، در این جلسه که صبح سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ به ریاست میرزایی سرپرست شهرداری برگزارگردید،مسائل و مشکلات شهری،و دوایر شهرداری در تمامی زمینه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در این جلسه میرزایی ضمن تشکر از زحمات پرسنل شهرداری جهت عملکرد مناسب واحدها، در زمان تصدی سرپرستی ایشان خواستار ارائه گزارش عملکرد معاونین و مدیران واحدها در جلسه شد و مسئولین واحدها نیز ضمن ارائه گزارش نظرات ، مسائل و مشکلات واحدهای مربوطه خود را به حاضرین در جلسه و سرپرست شهرداری، عنوان نمودند.
در این جلسه، میرزایی سرپرست شهرداری مشکین دشت ضمن بررسی مطالب ارائه شده، بر تسریع در اجرای کارها و پروژه های مختلف تأکید نمود و از معاونین و مدیران شهرداری خواست تا با همکاری و همفکری هم جهت مرتفع ساختن مسائل و مشکلات مربوطه و عملکرد مطلوبتر از قبل، موجبات رضایتمندی شهروندان و در نتیجه رضای خدا را فراهم سازند.
میرزایی در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: هدف اصلی خدمت ما جلب رضایت ارباب رجوع است چرا که بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان فهیم مشکین دشت، هیچ فعالیت و خدمتی مؤثر و مفید واقع نخواهد شد، لذا همکاران ما در شهرداری، توجه به این اصل مهم را باید الگو و سرمشق فعالیتهای خود قرار دهند.

jalase21

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...