banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت اولین جلسه سرپرست شهرداری با حضور معاونین ، صبح امروز دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۹ در دفتر شهردار برگزار گردید.

 

در ابتدا آقای میرزایی سرپرست شهرداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس موسوی در زمان تصدی ایشان بر مدیریت شهرداری افزود خدمت صادقانه در راس اقدامات شهرداری خواهد بود و با تمام توان و تلاش خود و مجموعه مدیریت شهری اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همان خدمت به شهروندان و رضای حق تعالی است را پیش خواهیم برد.

وی تکمیل پروژه‌های در دست اقدام و نیمه کاره ، طرح‌ها و پروژه‌های کوتاه‌ مدت ، پیگیری امورات الحاق شهرک شهید رستمی ،نظم و انضباط، پیگیری بیمه مسئولیت مدنی و حوادث ، پرورش نیروهای جوان ، صدور پروانه در کوتاهترین مدت زمان، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز ، پیگیری کمبود آب و.... از اولویت‌های خود و مجموعه شهرداری برشمرد و در ادامه این جلسه معاونین هر کدام گزارش اجمالی از روند کار و پیگیری های امورات مجموعه خود را ارائه نمودند.

در پایان سرپرست شهرداری حفظ آرامش حاکم بر مجموعه شهرداری را یکی از ضروریات دانست و خاطرنشان کرد یکی از مهمترین وظایف ذاتی شهرداری خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود و هیچ موضوعی این نهاد را از انجام رسالتش که همان خدمت رسانی بیمه منت می باشد باز نمی دارد و امیدواریم رسالتی که بر دوش ماست با مشارکت و همدلی معاونین مدیران و پرسنل خدوم شهرداری و رهنمودهای اعضای محترم شورای اسلامی شهر بتوانیم خدماتی در خور شأن شهروندان ارائه دهیم.

avalinm1

 

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...