banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت ؛ اعضا شورای اسلامی و مهندس موسوی شهردار مشکین دشت با صدور پیام مشترکی از شهروندان شریف ،مومن و ولایتمدار مشکین دشت جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورند.

متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی
 فلسطین پاره تن اسلام است. امام خمینی (ره) روز جهاني قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران ؛ حضرت امام خميني(ره) و یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش اعلام کنند. جنایات بی شمار رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش در فلسطین اشغالی ایجاب می کند، شهروندان شریف ، مومن و روزه دار مشکین دشت یکبار دیگر ضمن اعلان حمایت قاطع از آرمان رهایی قدس شریف و حقوق ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین ، جنایت اشغالگران و حامیان آنان را محکوم کرده و حمایت خود را از ستمدیدگان به منصه ی ظهور رسانند.

 بدینوسیله از کلیه شهروندان فهیم و ولایتمدار مشکین دشت برای حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که یک پدیده باز دارنده برای توقف و کندی زیاده خواهی‌های آمریکا و صهیونیسم در جهان اسلام است دعوت می نماید. راهپیمایی روز جهانی قدس درمشکین دشت همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح فردا جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ از مقابل بانک ملی به سمت گلزار شهدا مشکین دشت و سپس با وسایل ایاب و ذهاب تدارک دیده شده جهت شرکت در نماز جمعه سیاسی عبادی شهرستان فردیس برگزار می‌گردد.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...