banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت؛اعضا شورای اسلامی و مهندس موسوی شهردار مشکین دشت در پیام مشترکی به شرح ذیل؛ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه شهروندان ولایتمدار مشکین دشت تبریک گفتند.

متن پیام ؛ بسم الله الرحمن الرحیم ۳ خرداد سالروز فتح خرمشهر در عمليات پيروزمندانه بيت‌المقدس نمادي زيبا، غرورانگيز و به يادماندني از مقاومت، ايثار و پيروزي ملت ايران در دفاع از مرز و بوم و كيان ايران اسلامي است. روز استقامت و پايداري ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوري و خلوص امام شهيدان خميني كبير (ره) است. در این روز شهر مقاوم خرمشهر پس از 19 ماه پایداری در عملیات بیت المقدس و با رمز «علي ابن ابيطالب (ع)»، فتح و پرچم ایران اسلامی بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتزاز در آمد. چنانكه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد كرد.»

سالروز اين لطف الهی و سرنوشت‌ساز باید براي نسل‌ امروز انقلاب و آينده سازان واقعي اين سرزمين یادآوری شود تا حماسه آفريني‌ها و رشادت‌هاي فرزندان قرآن و ولايت در آن قطعه درخشان تاريخي براي هميشه جاودانه و الهام بخش آنان در صحنه‌هاي رويارويي با بيگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و ميهن اسلامي باشد.ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده  سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر قهرمان را به  خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه شهروندان همیشه در صحنه و ولایتمدار مشکین دشت ،  برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت داریم.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...