banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت اعضای شورای اسلامی و مهندس موسوی شهردار مشکین دشت در پیامی مشترک روز کارگر و هفته معلم را تبریک گفتند.در اين پيام آمده است، معلمان و كارگران دو بازوي حركت هر جامعه‌اي به سوي رشد، تعالي و شكوفايي است.


بي شك همه پيشرفت‌هاي حاصل در مسير زندگي نشات گرفته از رشد و پويايي فكر و گسترش انديشه‌ ورزي است و در هر جامعه‌اي كه از فرصت انديشه معلمان و بازوي هنرمند كارگران بهتر استفاده شود توسعه و پيشرفت رونقي دو چندان خواهد يافت. ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و تبريک هفته بزرگداشت مقام معلم، به معلمان سخت کوش ، اميدواریم که به لطف خداوند باري تعالي و در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) با تلاش و همت همه معلمان صبور اين سرزمين شاهد شکوفائي هرچه بيشتر نو نهالان و دانش آموزان ميهن اسلامي به ویژه دانش آموزان عزیز مشکین دشت باشيم. در ادامه نکوداشت روز جهاني کار و کارگر و به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ کارگران شريف مومن و صبور ايران اسلامي ،فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تاسي از پيامبر اکرم (ص) زحمات بي دریغ آنان را ارج نهيم.
بدینوسیله ضمن تقدير از کارگران متعهد و پر تلاش  شهرمان ، به ویژه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری اين روز خجسته را به يکايک آنان شاد باش عرض نموده ، توفيق و سلامتي همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...