banner

Save

Save

A A A

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت شهردار و مدیریت شهری مشکین دشت در پیام مشترکی به شرح ذیل ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش امام خمینی (ره) و فرارسیدن روز زن و روز مادر را تبریک گفتند.

 

در متن پیام تبریک آمده است:

«إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا(سوره احزاب آیه ۳۳)

امروز سالروز فرخنده میلاد حضرت زهرای اطهر(س) ، اهل بیت الهی و پاک ترین نسل آفرینش و هستی است. روزی که برای ما نمادی از خوبی، صبوری، پاکدامنی و ایثار است. روزی که به برکت نام بزرگوار فاطمه (س) نمادی شده است برای بزرگداشت زنان سرزمین‌مان که هستی از وجود آنها آغاز مي‌شود و چه مبارک روزی است این روز که همراه شده است با میلاد امام (ره) ؛ مردی که در اندیشه ایشان زن جایگاهی همپای آفتاب الهی دارد، چه آنکه فرموده‌اند «قرآن کریم انسان‌ساز است و زنان نیز انسان ساز».

?بدینوسیله این روز مبارک كه به حق بنام هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نامگذاري شده است، فرصت مغتنمی برای تكريم و تبيين جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در جامعه اسلامي است. اين روز بزرگ و تقارن آن با سالروز ولادت احياگر اسلام ناب محمدي(ص) حضرت امام خميني(ره) به همه مادران عزیز و فداكار و بانوان شریف و فرهيخته شهر مشکین دشت تبریک عرض می نمائیم

مجموعه ی قوانین شهرداری

loading...

اخبار

loading...